PuaHate Random

Registrations Closed  Banned?

Reply
Nicholaus, stop banning random ppl for no reason Thread Tools Search Thread
  #1  
02-27-2012, 10:26 AM
Godless
Member
 
Join Date: May 2011
Location: Science and Outer Space
Posts: 6,640


Why the fuck do you ban people from tinychat for no reason???

I just saw you log in and ban someone from the chat who had done nothing wrong. Srs bro u gotta stop that shit or we're gonna make our own room free of your tyranny

__________________
Thread of the year - Puahate_txt owner outed with pics!!






  #2  
02-27-2012, 10:46 AM
twothreeoh's Avatar
twothreeoh
Banned
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 11,011


Who was banned from the chat? What were they doing? It was probably a problem with the guy's midface.

__________________
Quote:
Look at her avatar. Notice the stick she pawns us with...........................Psychoo
  #3  
02-27-2012, 10:58 AM
PUA's Avatar
PUA
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 8,024


I support the banning of Godless.

I've seen him many times come into the chat flooding the chat with the explicit requests to ban him ("BAN ME N*****S" <- n-word!).

I don't know why he's complaining now. He has psychological problems.

Also he's boring, ugly and not white enough.

__________________
Quote:
Originally Posted by Aaron Sleazy View Post
Try a modicum of intellectual integrity, buddy!
www.alanrogercurrie.com
  #4  
02-27-2012, 11:32 AM
hell yeah's Avatar
hell yeah
Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: titstanistan
Posts: 930


[quote=PUA;1318586]I support the banning of Godless.

He has psychological problems.

/QUOTE]

ok, but why is 230 then not banned????

__________________
230 must go






  #5  
02-27-2012, 11:48 AM
Nicholaus's Avatar
Nicholaus
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 11,344


Quote:
Originally Posted by Godless View Post
Why the fuck do you ban people from tinychat for no reason???

I just saw you log in and ban someone from the chat who had done nothing wrong. Srs bro u gotta stop that shit or we're gonna make our own room free of your tyranny
.
.

Hey herp-a-derp...........I haven't been in the chat room for over a month, and I haven't ever banned someone from it. Someone is probably trolling you typing in my name.

.
.


  #6  
02-27-2012, 12:23 PM
Godless
Member
 
Join Date: May 2011
Location: Science and Outer Space
Posts: 6,640


Quote:
Originally Posted by Nicholaus View Post
.
.

Hey herp-a-derp...........I haven't been in the chat room for over a month, and I haven't ever banned someone from it. Someone is probably trolling you typing in my name.

.
.
Aren't you the only admin?

Either way ppl are getting banend randomly from the chat, just so you know

__________________
Thread of the year - Puahate_txt owner outed with pics!!
  #7  
02-27-2012, 12:54 PM
PUA's Avatar
PUA
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 8,024


Quote:
Originally Posted by hell yeah View Post
Quote:
Originally Posted by PUA View Post
I support the banning of Godless.

He has psychological problems.
ok, but why is 230 then not banned????
Hahaha

__________________
Quote:
Originally Posted by Aaron Sleazy View Post
Try a modicum of intellectual integrity, buddy!
www.alanrogercurrie.com






  #8  
02-27-2012, 01:01 PM
CSM
Member
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 23


Do you share your ip with some one? I use a vpn service and sometimes i am banned from sites I never visited before.

  #9  
02-27-2012, 01:08 PM
Peter Wurfel's Avatar
Peter Wurfel
Member
 
Join Date: Oct 2011
Location: 61184 Karben, Germany
Posts: 267
Send a message via ICQ to Peter Wurfel Send a message via AIM to Peter Wurfel Send a message via Skype™ to Peter Wurfel


Quote:
Originally Posted by Godless View Post
Why the fuck do you ban people from tinychat for no reason???

I just saw you log in and ban someone from the chat who had done nothing wrong. Srs bro u gotta stop that shit or we're gonna make our own room free of your tyranny


__________________
I remember watching UFC once and one of the guys said "man he was so smart giving him the Anaconda from behind" If you say that line is NOT homo, then sir, you must come out of the closet.
  #10  
02-27-2012, 01:41 PM
Nicholaus's Avatar
Nicholaus
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 11,344


Quote:
Originally Posted by Godless View Post
Aren't you the only admin?

Either way ppl are getting banend randomly from the chat, just so you know
.
.

I gave one person mod rights on there, they must have banned you. Were you doing something completely crazy on there or something? Can't think of any reason why you would get banned from the chat, I don't give a shit about what goes on in there.


.
.








  #11  
02-27-2012, 03:51 PM
Neil Strauss
Member
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 5,146


Project Hollywood was like a disfunctional family. Mystery was a motherfucker and Tyler was the misfit brother...

Reply

Tags
mod power abuse = nothing to see here, no one cares, There's been a ban up there, whats going on here?
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

As Hated By Yahoo Jezebel Something Awful Man Boobz